måndag 18 november 2013

Vecka 47, 2014

Förra veckan bestämde jag mig för att kommande vecka (=denna vecka som heter vecka 47) skulle bli ett startskott för ett projekt. I grova drag går det ut på att jag ska sätta upp mål för veckan som ska checkas av när söndagen går mot sitt slut.

Så, helgen har gått åt till planering och här kommer då några av de punkter som gäller för denna vecka.
  • Promenera mera - Sätter målet till minst tre raska promenader á 30 minuter vardera under mellan måndag och fredag. Förslagsvis ska jag fixa detta på lunchtid på jobbet.
  • Skriva mer - jag gillar att skriva. Tyvärr gör jag det för sällan och lite. Därför övar jag mig denna vecka här i bloggen. Minst sju inlägg denna vecka (detta inlägg inkluderat!)
  • Nå januari i FM 2014 - jag är segstartad med nya Football Manager. Surt - jag vill ju spela. Därför sätter jag detta som mål här.
Så, det får räcka. Uppföljning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar