tisdag 5 juli 2011

Kunde ni inte tänkt på det TIDIGARE?

HBK slog på stora trumman. De visade vilken duktig styrelse de satt ihop och att de minsann skulle få in en MASSA pengar. De värvade en hypad tränare från MFF som i princip fick cred för lagets SM-guld och de lånade in "stjärnor" från Real.

Märkligt att laget nu står där utan pengar, utan tränare och utan spanjorer.

Jag hade hoppats att Pep skulle få lyckas med sitt HBK. Även om jag inte har mycket över åt laget så gillar jag Pep. Därför tycker jag det är både tråkigt och uselt av HBK att kicka honom. Var det inte HBK som bedyrade att de skulle bygga på sikt och att det tar tid att sätta sin prägel på laget..? Speciellt när man tar in en utländsk tränare.

Nu får Pep leta nytt jobb. Synd bara att MFF hann hitta en ny tränare för någon veckan sedan... annars hade jag gärna sett Pep i MFF!

Aftonbladet 1
KvP 1
SkD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar