tisdag 15 maj 2012

Diablo 3!

Massor av människor har väntat i massor av år (närmare bestämt 10 år...) på att Diablo 3 skulle släppas. Blizzard har filat, slipat och under tiden frestat oss som längat med screenshots, trailers och övriga teasers under hela denna perioden. Releasedatumet har hållts hemligt för att de skulle kunna skapa "den perfekta produkten".

Men så kom det då idag! Äntligen. Jag fick jaga runt halva stan för att få tag i mitt ex (slutsålt!) men skam den som ger sig. Jag pyntar 449 kronor och beger mig hemmåt efter att ha tankat bilen. Efter grillning med familjen, matning av bäbis och en timmes installation tillsammans med en förväntansfull dotter (hon ville se på när jag spelade...) möts jag av detta när jag ska börja spela...


Fråga: Hur i HELVETE tänkte Blizzard där?!? De vet väl hur många som väntat på detta spel och borde därmed anpassa sina servers därefter. Blir så trött och irriterad. Rött kort till Blizzard! Tacka vet jag Football Manager...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar