tisdag 15 juni 2010

Kaizer har en poäng...

Jag brukar normalt inte ha många åsikter som jag delar med gamle storspelaren Franz Beckenbauer, men när jag läser hans kritik mot England i fotbolls VM måste jag hålla med till 110%. Kaizer Franz menar att England fallit tillbaka i fällan att spela sin gamla klassika sparka och spring fotboll igen, något som känns sådär vägvinnande år 2010.

Anglofil som jag är så bär det emot, men Kaizer har helt rätt. Premiären mot USA ingav inte mycket hopp om att mina favoriter i VM ska ha något att hämta denna gången... heller! Det egna spelet saknades helt och jag tror det var längesedan jag sett så många bra spelare spela så dåligt tillsammans.

Vill du läsa exakt vad Kaizer tycker så kan du hitta det här!

1 kommentar:

  1. Många bra spelare, spela dåligt. Rekomenderar att titta in valfri match med det franska landslaget. Det brukar vara en ganska fascinerande upplevelse. Så OTROLIGT mycket fotbollstalang i alla delar av planen som spelar så fantastiskt uselt.

    SvaraRadera