fredag 16 september 2011

Något bra på TV?

Fredagskväll brukar innebära TV-kväll. Jag är inte säker på kvällens utbud, men något sevärt ska det nog finnas även denna fredag.

När det gäller just TV-utbudet i övrigt så hittade jag några härliga klassiker. Förvisso har de några år på nacken, men de blir aldrig tråkiga. Tyvärr såg jag ingen av dem... någon som har dessa bandade?

TV4 onsdagen den 25 juli klockan 23:15:
"Jag tänder på amputerade!" (R) Även 28/7

TV3 onsdagen den 25 juli klockan 20:00
"Hollywood special: Vad stjärnorna äter" Även 27/7

TV3 måndagen den 23 juli klockan 22:00
"Jag vill vara anorektisk"

Kanal5 bjöd i detta läget inte på någon direkt unik sjuk "dokumentär", men de har ju gamla klassiker som "Girls of the playboy mansion" och hyperhyckleriet i "Baby mind-reader".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar