onsdag 15 september 2010

En mening med allt..?

I mitt förra inlägg (Jag skiter i det!) skrev jag att jag kände på mig att det fanns en mening med att anfallsduon i Malmö saknades i kvällens seriefinal mot lillebror Helsingborg. Jag vill inte sticka ut hakan för mycket eller ropa hej innan jag kommit över ån, men visst fick Dardan i och med kvällens match lite av ett genombrott..?

Jag säger inte med säkerhet att han blir en ny superstjärna, men visst ger det härliga vibbar att se honom gå in och helt respektlöst sätta 1-0 på ett vacket sätt innan han spelar fram till tvåan i slutet av matchen? Kanske inte för HIF, men för mig som MFF:are...

2-0! Gediget, stabilt och underbart! Vilken lättnad - vilken match. Får tacka HIF för att ni bjöd upp och skapade en galet sevärd fotbollsmatch. Men mest av allt tackar jag MFF för sin kamp. Detta var hur jävla gott som helst. Nu gäller det bara att behålla fokus och inte drabbas av en baksmälla i nästa match. Men det ska vi inte tänka på nu. Nu ska det bara njutas och firas!

Forza Malmö!

Relationer:
Sydis
AB 1
KvP
SkD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar