onsdag 1 december 2010

Dagens filmtips(?)

Har i dagarna hittat ett gäng filmer som jag känner att jag gärna vill se. Kanske inte främst på grund av att de verkar sinnessjukt bra, utan då jag ser ett potentiellt underhållningsvärde i dem. Småudda filmer (speciellt skräckisar med stark B-karaktär) brukar kunna bjuda på många... skratt!

Först ut i denna kavalkad av filmer är Mega Piraya! Ska redan nu erkänna att jag är väldigt imponerad av kreativiteten som lagts ner för att ens komma med denna idé. Fullständigt lysande. Egentligen är det bara att beställa hem rullen och njuta!
.
Så, vem är på..? Räknar med att ha den i min ägo inom kort. Erbjuder bra platser i en rymlig soffa!

Enligt vanligtvis säkra källor är Mega Piraya "den enda filmen i världshistorien där en fisk hoppar upp i luften och slukar en stridshelikopter!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar