tisdag 14 december 2010

Meningslöst


Varning! Detta inlägg är tråkigare än att se gräset växa!
.
Är av uppfattningen att allt som skrivs i en blogg ska innehålla någon form av relevans och läsvärde. Att jag skulle berätta att jag tittat på färg som torkar eller gräsfrön som slår rot känns helt främmande. Men ingen regel utan undantag!

Låter därmed min skrivklåda producera detta i synnerhet meningslösa inlägg som jag inte ens fattar att du orkar läsa. Själv hade jag aldrig ens tänkt tanken att läsa något som ser mig så lite. Känner att jag inte ens har varken färg eller gräsfrö att berätta om. Kanske bäst att lägga ner detta inlägg innan det går överstyr...

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Åja - värre har man ju läst i bloggosfären. BETYDLIGT värre ...

    SvaraRadera
  2. Haha... jo, det är sant. Finns så mycket lägre och mindre intressanta saker som man läst om.

    Får trösta mig med att jag iallafall hade självinsikt i att det blev tråkigt...

    SvaraRadera