tisdag 1 mars 2011

Var är shortsen?

Besökte ett gym idag. Inte bara av misstag utan jag genomförde faktiskt ett tufft pass där. Indoor walking hette passet och det var hur kul som helst!
-
(Bara det faktum att jag besökt ett gym är värt en massa bloggande i sig, men det tänker jag inte kommentera så mycket just nu.)
-
Istället måste jag värna om de klassiska shorten av fotbollsspelarmodell som verkar vara utdöende. Dessa klassiska, blanka, kreationer verkar ha ersatts av långbyxor av olika svettabsorberande(?) material. Denna trend har säkert pågått en längre tid, men av detta mode slagit igenom även bland killarna förvånar mig. Fan, boys, det måste vara skönare med ett par klassiska Pumas som ger lite ventilation till de lurviga benen.
-
Upp till kamp för de klassiska shortsen!
-
Shorts - för män som svettas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar