onsdag 17 november 2010

Vilket stöd!

Zlatans kompis/agent/rådgivare Mino Raiola är en citatmaskin utan dess like. Denna gången idiotförklarar han inte bara Pep i Barcelona utan ger sig även på den gamla legenden Johan Cruyff. Enligt Raiola ska dessa två herrar "åka till ett mentalsjukhus och spela kort!"

Jag vet inte vad jag ska tycka om herr Raiola. Tidigare har jag tyckte att det är en bufflig man som gör illa för Zlatans karriär men detta börjar vända till en mer avslappnad inställning från min sida. Man får nog ta denna stjärnagent för vad han är. Bra på att dra till sig uppmärksamhet och en jävel på att förhandla. För det lär inte gå någon nöd på denne man och ingen kan väl säga emot att han alltid står på sin klients/kompis sida..?

Fast å andra sidan lär Raiola knappast bry sig om min, eller någon annans, åsikt kring detta. Mannen har åsikter om det mesta och står rakryggad för dessa. Det är det långt ifrån alla som gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar