måndag 31 januari 2011

Fatta ett beslut och STÅ för det!


Torres har svårt att bestämma om han ska kasta bollen eller behålla den...

Torres ändrar sig för sjunde gången och bestämmer sig i sista stund för att lämna Liverpool. Ryktena har placerat honom i andra klubbar ett bra tag nu, men oavsett vad som sagts har han gått ut och sagt att han ska stanna i Liverpool. Minns inte exakt när han senast sa att han just skulle stanna, men jag har för mig att det var i samband med att King Kenny tog över rodret.

Uppenbarligen var det "löftet" inte mycket värt. Inte nog med att han väljer att lämna - han gör det även i sista sekunden vilket sätter klubben i en jobbig sits.

Detta understryks väl av Liverpools panikvärvning av Carroll som ser ut att bli Torres ersättare. Det talas om £35 miljoner för Carroll. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det luktar PRECIS som när Pool köpte Crouch eller Keane och det blev väl ingen direkt succé. Carroll tillbaka i NUFC inom 2 säsonger? Någon som inte tror mig..?

Jag förstår att fotbollen är som den är idag, men kan man inte som spelare bara säga om man vill stanna eller lämna och sen stå för det? Sättet som Torres, och många andra, agerar på idag är helt sjukt!

Relaterat: (Typ hela jävla internet... bland annat:)
AB 1 2 3
Exp 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar