söndag 8 augusti 2010

Ljungberg håller låg profil!

Idag publicerar Aftonbladet en intervju med vår egen Fredrik Ljungberg. Ganska intressant läsning, faktiskt, då det varit ganska tyst om honom sen han försvann över Atlanten.

Fastnar dock för ett speciellt uttalande från Ljungbergs sida. Kolla bilden så förstår ni vad jag menar...


Hummer må vara mindre sällsynt i USA än i Sverige, men ingen ska inbilla mig att folk inte tittar lite extra när Freddie försöker smälta in i sin blygsamma bil...

5 kommentarer:

  1. Apropå fotboll. Hittade en animation som jag undrar om du som fotbollskunnig kan hjälpa mig att analysera. När man tittar närmre upptäcker man att "de två" tillhör samma lag. Vilket? Känner du igen lagdress osv. Känd incident? På träning? Eller vad? Här: http://i834.photobucket.com/albums/zz267/Thunderflight/Funny%20Animations/thfootball5.gif Annars finns den högst upp på min egen blogg.

    SvaraRadera
  2. Skriver igen för min kommentar verkar inte ha gått igenom ... Apropå fotboll. Hittade en animation som jag undrar om du som fotbollskunnig kan hjälpa mig att analysera. När man tittar närmre upptäcker man att "de två" tillhör samma lag. Vilket? Känner du igen lagdress osv. Känd incident? På träning? Eller vad? Här: http://i834.photobucket.com/albums/zz267/Thunderflight/Funny%20Animations/thfootball5.gifAnnars finns den högst upp på min egen blogg.

    SvaraRadera
  3. Hmmm... får analysera den imorgon. Men jag är ganska säker på att det är en målgest. :)

    SvaraRadera
  4. Det är inte den, men jag kommer att tänka på det som hände Newcastle under en match i Premier League för kanske fem år sedan. Du minns det nog. För det var väl en Newcastle-spelare som blev utvisad för att han drämt till en medspelare, under match. Hehe.

    SvaraRadera
  5. Ja, det stämmer. Tror det var Dyer och Bowyer som rök ihop i Newcastles match där. Lite kul med sammanhållning i laget... :)

    Detta ser ut som en parodi på den incidenten - ganska säker på att det är just så.

    SvaraRadera